top of page

Mennyi idő, míg elkészül egy ékszer?

Gondoltál már arra, hogy egy-egy ruha, táska vagy ékszer, amit viselsz, vajon hány munkaórába került? Kicsit mesélek róla, hogy nálam hogy is van ez. J

Először is kitalálom, hogy mit szeretnék, mert alkotni csak akkor tud az ember, ha ihlete is van. Amikor hozzálátok a megvalósításhoz, először is kiválasztom a megfelelő színeket. Mármint azokat, amelyekből kikeverem majd épp azt a színt, amit elképzeltem. Sok év gyakorlata és tapasztalata segít abban, hogy ezt könnyedén megtegyem, de eleinte nagyon sok kísérletezés kellett hozzá.

Az anyagot „formába kell hozni”, hogy alakítható legyen, és ezt legjobban kézzel lehet elvégezni. Géppel sem lehetetlen (egy idő után), de én szeretem, hogy kézzel csinálom, mert úgy érzem, az én energiámat, a szenvedélyemet és a lelkesedésemet tudom közben az anyagba gyúrni.

Ha ez is megvolt, jöhet az ékszer megalkotása, melegítése, további formázása, szilárdítása, aztán a csiszolása, lakkozása, szárítása, legvégül pedig a fotózása és csomagolása.

Ki gondolná, hogy mennyi minden történik azzal a kis anyaggal, mire ékszerré válik, ugye? Nos, én azért dolgozom, hogy a legnagyobb alapossággal és gondossággal elkészített ékszerekből válogathass nálam.


7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page